“Gratis is dé manier om mensen over de streep te trekken om zaken te doen met jou!” Dat is wat je vaak hoort, zeker sinds we met z’n allen in het internettijdperk zitten. Als je slim gebruik maakt van het psychologische effect van gratis, dan gaan mensen (meer) kopen.
Lees verderWaarom “al dat social media gedoe” tóch nuttig is
Die goed geformuleerde, super handige tip op Twitter wordt binnen no time bedolven onder nieuwe tweets. Na een prachtige Instagram foto met krachtige spreuk gebeurt er… niets. Een rake LinkedIn update wordt door slechts een handjevol mensen daadwerkelijk gelezen.
Lees verderDe social media sales succesformule is simpel, nu de uitvoering nog…
Social media selling. Grote kans dat je daar weleens van gehoord hebt en er een juichverhaal over hebt gelezen. Van iemand die daar belang bij heeft, bijvoorbeeld 😉
Lees verderWat ga jij juist NU (niet) doen?
Welke woorden zijn er in de afgelopen tijd veel gebruikt? Niet alleen door marketeers. Ook door managementteams, directies, (zelfstandig) ondernemers… Misschien hebben ze van de week nog in jouw nieuwsbrief gestaan. Welke woorden ik bedoel?
Lees verderWaarom het slim is om je website op jezelf te optimaliseren (over dé formule voor meer kliks)
Wat zorgt ervoor dat mensen dóórklikken op je website, in plaats van wegklikken?
Lees verder