Het bedrijf waar je werkt als marketingmanager wil een content marketeer inhuren. Logisch, want dat heb jij goed onderbouwd geadviseerd 😉 Dus je gaat op zoek, vindt een geschikte zzp’er en na een paar leuke gesprekken gaat hij aan de slag met het maken van content. Een halfjaar later wordt de samenwerking gefrustreerd beëindigd. Wat blijkt? Zowel jij als de marketeer zijn in dezelfde valkuil gevallen.
Lees verderEen probleem van veel MKB’ers en zzp’ers
Er zijn mooie wensen en ambities en daar passen mooie marketingplannen bij. Iedereen heeft er zin in, jij als directeur, manager of zzp’er en de marketeer die je wilt inhuren. Er zit alleen nog iets in de weg. Een probleem waar veel MKB’ers en zzp’ers vroeg of laat tegenaan lopen.
Lees verderWaarom een content mission statement handig is
Heb je moeite met het bedenken van onderwerpen voor blogs en social media? Dan kan het zijn dat je het volgende NIET hebt:
Lees verderChatGPT gebruiken: ja of nee?
Als je rondkijkt op LinkedIn dan lijkt iedereen het te gebruiken: ChatGPT. Het heeft iets magisch, dat je na het stellen van een vraag ziet hoe je scherm zich als vanzelf vult met datgene wat je nodig hebt, of dat nou code of een blog is. Wat een tijdbesparing!
Lees verderHet is toch wat hè, met al die domme klanten
Klanten en prospects weten niet wat wij weten. Toch communiceren we vaak alsof dat wel zo is.
Lees verder