Soncere Marketing en Communicatie

Online marketing hulp voor MKB’ers en ZZP’ers die meer uit de bedrijfswebsite wil halen

  • Home
  • Online marketing
  • Klanten aan het woord
  • Over
  • Blog
    • Blogs gerubriceerd
    • Columns
  • Contact

Helpen met jouw bedrijfsverhaal schrijven

.
Jouw bedrijfsfilosofie bestaat uit de idealen die je hebt en de normen en waarden die je hanteert bij het nastreven van doelen. Precies weten waar je voor staat functioneert als een belangrijk kompas en wezenlijke houvast.

Bedrijfsverhaal schrijven

De vertaling van jouw bedrijfsfilosofie naar een aansprekend bedrijfsverhaal maakt onderdeel uit van een onderscheidende online strategie. Iets wat je goed kunt gebruiken in tijden van grote concurrentie en uitdagende marktomstandigheden. Eigenlijk altijd dus 😉

Wat is er bijzonder aan zakendoen met jou?

Van bedrijfsfilosofie naar bedrijfsverhaal

Bijna niets is lange tijd uniek en prijzen vergelijk je binnen een paar clicks. Het draait allang niet meer alleen om jouw producten en/of diensten. Wat is daardoor juist belangrijker geworden? Precies. Jij. Jullie. Jouw bedrijf en wat daar bijzonder aan is.

  • Waar sta je voor?
  • Waar geloof je écht in?
  • Wat is jouw hoe en waarom?
  • Wat betekent dat concreet voor jouw (potentiële) klanten?

Waarom werken vanuit je bedrijfsfilosofie zo’n verschil maakt

Structureel bouwen aan je business werkt het best vanuit een solide basis. Je strategie kun je indien nodig maandelijks aanpassen. De uitvoering zelfs dagelijks. Jouw innerlijke kompas is daarentegen een stabiele richtingever en plaatsbepaler.

Iedere ondernemer heeft een verhaal dat het verdient om verteld te worden

Een sterk bedrijfsverhaal is als een fundament onder al je marketing en communicatie inspanningen. Het is rijk gevuld met persoonlijke ervaringen, eigen(gerijde) zakelijke keuzes en voor jou wezenlijke normen en waarden die jouw business op een unieke manier kleuren.

Hoe helpen met jouw bedrijfsverhaal schrijven in z’n werk gaat en wat het kost

Je levert een globale verhaalopzet aan en daarover gaan we in gesprek. We moeten ervoor zorgen dat het jouw verhaal is en blijft, met jouw unieke tone of voice en woordgebruik. Daar moet ik nauwgezet op aansluiten en dat vraagt om zorgvuldig overleg met elkaar.

Mensen geven aan dat het gezamenlijk doorlopen van het bedrijfsverhaal schrijfproces hen prikkelt, op scherp zet en nieuwe inzichten geeft. Het komt zelfs voor dat iemands dienstenpakket er na dit proces wezenlijk anders uitziet.

Het helpen schrijven van jouw bedrijfsverhaal, inclusief een uitgebreid online gesprek via Whereby, mij verdiepen in wat met jou en je business te maken heeft en één aanpassingsronde: € 1.184,- exclusief btw.

Meer weten en kennismaken? Mail me!
.

.Soncere Marketing en Communicatie Sonja van VurenHier ben ik
.
Anderen over...

Sonja weet gemakkelijk complexe onderwerpen te doorgronden en deze op vlotte wijze te beschrijven. Leesbare en SEO proof artikelen zijn het resultaat. Ze is altijd enthousiast en denkt verder dan alleen het opleveren van een tekst!

Hester van den Biggelaar - Marketing Manager Pon Power

Sonja is een plezier om mee te werken. Ze is vakkundig, heeft visie en is mensgericht. Ze is veel meer dan een prima online marketeer. Ook als tekstschrijver en strateeg is ze sterk.

Hilger van Dam - Directeur Ctrack

Ik zocht hulp bij het maken van een nieuwe website met goede teksten en SEO. Sonja is echt goed in haar vak! Wat weet ze veel! En ze werkt ook nog eens snel. Ze haalt haar deadlines en doet wat ze belooft – en meer.

Belia van der Laan - Managementcoach

Hou je van een gestructureerde, planmatige aanpak en zoek je een enthousiaste vakvrouw, die je echt verder helpt op het gebied van online marketing? Ga dan vooral naar Sonja. Ze is elke euro waard!

Marloes van Zoelen - Kunstenaar

>> meer klantverhalen lezen
.

5 meest gelezen blogs

  • 5 vragen voor een goede marketingstrategie
  • Waarom we onbewust zoveel makkelijker te beïnvloeden zijn dan we denken
  • Top 5 online marketing problemen
  • Goede marketing is marketing die bij jou past
  • De (on)zin van uurtje factuurtje

5 recente blogs

  • Opvallen door schurk marketing?
  • Gedwongen leren tekstschrijven is geen goed idee
  • Wat de fixatie op meten is weten zo gevaarlijk maakt
  • Wat zijn dé 3 SEO tips die ik zou geven?
  • Er is (g)een chronisch gebrek aan aandacht

Contact

  • Mailen werkt het snelst
  • 06 – 24 992 941

LinkedIn

© Sonja van Vuren | Soncere Marketing en Communicatie, Papendrecht

Sitemap | Soncere voorwaarden in 't kort | Privacyverklaring | Disclaimer

Deze website gebruikt cookies voor o.a. website statistieken.

Klik hier voor meer informatie over welke cookies gebruikt worden.

Soncere Marketing en Communicatie
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy & Cookies

Er wordt gebruik gemaakt van cookies om je de best mogelijke website ervaring te bieden. Meer informatie vind je op de pagina Privacy & Cookies.