Er zijn mooie wensen en ambities en daar passen mooie marketingplannen bij. Iedereen heeft er zin in, jij als directeur, manager of zzp’er en de marketeer die je wilt inhuren. Er zit alleen nog iets in de weg. Een probleem waar veel MKB’ers en zzp’ers vroeg of laat tegenaan lopen.
Lees verderWaarom een content mission statement handig is
Heb je moeite met het bedenken van onderwerpen voor blogs en social media? Dan kan het zijn dat je het volgende NIET hebt:
Lees verderChatGPT gebruiken: ja of nee?
Als je rondkijkt op LinkedIn dan lijkt iedereen het te gebruiken: ChatGPT. Het heeft iets magisch, dat je na het stellen van een vraag ziet hoe je scherm zich als vanzelf vult met datgene wat je nodig hebt, of dat nou code of een blog is. Wat een tijdbesparing!
Lees verderHet is toch wat hè, met al die domme klanten
Klanten en prospects weten niet wat wij weten. Toch communiceren we vaak alsof dat wel zo is.
Lees verderHet is de schuld van het algoritme!
We doen het allemaal weleens. Tenminste, de ‘we’ die actief zijn op social media en SEO’en.
Lees verder